<span class='far fa-lightbulb color-default'></span> چگونه یک تیم موفق برای کسب وکار خود تشکیل بدهیم؟
کسب و کار من

چگونه یک تیم موفق برای کسب وکار خود تشکیل بدهیم؟

| 09:00 | 2

ایجاد یک تیم موفق کسب و کار هرگز به آسانی به نظر نمی رسد. هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می‌کنید، احتمالاً در مورد مشتریان و نیازهای آن‌ها بسیار فکر کرده‌اید - و اینکه چگونه می‌توانید به آن‌ها کمک کنید. شاید به تازگی فرض کرده باشید که به راحتی می‌توانید دیگران را به همان اندازه که اهمیت می‌دهند پیدا کنید. این نمی‌تواند از این مورد فراتر باشد.
استخدام کارمندان می‌تواند مشکل ساز باشد باشد. بعضی وقتها خوش شانس باشید به نتیجه میرسید. گاهی اوقات این کار به نتیجه نمیرسد. گاهی اوقات بهترین نامزد کسی نیست که به طور فعال به دنبال شغل باشد، و برای استخدام این کارمند منفعل باید تکنیکهای هوشمندانه را بیاموزید.
تنها راه بهتر شدن، یادگیری از طریق تجربه است.  اگر تازه کار را شروع کرده اید در اینجا چند نکته برای کمک به شما در ساختن تیم برنده برای رشد و پیشرفت کسب وکار خود بیان شده است. با بورس با ما همراه باشید.

نیازهای خود را شناسایی کنید

اجرای یک کسب وکار بسیار شبیه به اداره تیم بسکتبال است. آ‌‌ن‌ها دائماً به دنبال راه هایی برای بهبود تیم خود هستند و اولین کاری که انجام می‌دهند ارزیابی نیازهای آن‌ها است. اگر فاقد پرتاب کننده  و مدافع باشند، استراتژی‌هایی را برای رفع این نیازها با منابع موجود ایجاد می کنند. تیم‌هایی که بهترین کار را برای برطرف کردن نواقص انجام می دهند ، تیم هایی هستند که قهرمان می شوند. چگونه می‌توانید با منابع موجود خود آنچه نیاز دارید را بدست آورید؟


استخدام در فرهنگ، و نه صلاحیت

فرد دارای مدارک صحیح همیشه بهترین انتخاب شما نیست. مهمترین وجه مهم تجارت شما فرهنگ شما است و شما باید به طور مداوم به دنبال اعضای تیم باشید که فرهنگ فعلی شما را بیرون می‌کشند ، حفظ می‌کنند و می سازند. اگر محیط شما با سرعت زیاد، شاداب و نیازمند ارتباط برقرار  کردن است، احتمالاً نباید کسی را که دارای سرعت عمل کند و فاقد مهارت‌های اجتماعی است استخدام کند - حتی اگر او واقعاً کارهای خوبی انجام دهد.

تشویق و ایجاد انگیزه 

هنگامی که افراد کاملی را برای سازمان خود استخدام کردید، کار واقعی شروع می شود. بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک به سادگی کارمندان جدید را در پروژه های مهم از دست می‌دهند. فهمیدن دلیل آن آسان است. کارآفرینان تقریباً همیشه برای زمان تحت فشار قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که در وهله اول افراد را استخدام می‌کنید: کارهایی را انجام دهید که باید انجام شود که شما وقت لازم برای انجام آن ندارید.

اگر تلاش جدی نکنید  که به  کارمندان خود نشان دهید که متوجه کارهایشان می شوید و از آنها قدردانی می کنید ، احتمال این است که آنها علاقه و انگیزه خود را از دست دهند.. ستایش صمیمانه برای یک کار خوب انجام شده می تواند مسیری طولانی را برای ایجاد یک رابطه محکم و اعتماد بگذارد.


مشخص کردن انتظارت

مهمترین عامل ایجاد یک تیم موفق، مشخص کردن انتظارات از آن‌ها است.‌ مردم باهوش و زحمت کش هستند. آن‌ها می‌خواهند موفق شوند. آن‌ها می خواهند احساس کنند که در چیزی بزرگتر از خودشان نقش دارند. این وظیفه شماست که یک چشم انداز قانع کننده و انتظارات روشن را بیان کنید.
 

منبع: بورس با ما
برچسب‌ها: کسب و کار تیم

دیدگاه شما

|   مشاهده قوانین و مقررات

دیدگاه‌ها