<span class='far fa-lightbulb color-default'></span> برندسازی یا بازاریابی (بخش سوم)
کسب و کار من

برندسازی یا بازاریابی (بخش سوم)

| 11:30 | 1


ما قبلاً اهمیت دستورالعمل های برند را پوشش داده ایم - و چگونگی کمک آنها به یک هویت قدرتمند و مداوم برند. و توضیح دادیم که بازاریابی چیست. حال ، بیایید بحث کنیم که چگونه دستورالعمل های برند و تلاش های بازاریابی در یک هماهنگی متعادل و افزایش درآمد، با هم کار می کنند.

مقالات مرتبط:

 

چرا برندسازی برای بازاریابی اهمیت دارد؟

برای شروع ، دستورالعمل های تجاری از تصاویر و زبان مورد استفاده در کارزارهای بازاریابی مطلع می شوند. برندها معمولاً برای ایجاد و ترویج مبارزات بازاریابی موفق با طراحان ، آژانسها و سایر نهادهای خلاق همکاری می کنند. هنگامی که دستورالعمل های برند را با شرکای خود به اشتراک می گذارید ، آنها اطمینان خواهند یافت که تمام تلاش های بازاریابی در مورد برند معتبر باشند. به نوبه خود، بازاریابی سپس برای تقویت تصویر یک برند و تقویت آگاهی از برند کار می کند.
تبلیغات و کمپین های بازاریابی اغلب اولین باری است که کسی با یک برند روبرو می شود. این تماسهای اولیه مشتری برای ایجاد آگاهی از برند بسیار مهم هستند. هنگامی که این پیام ها، پیام های نام تجاری را به درستی منعکس کنند، فرد دقیقاً آنچه را که انتظار می رود با تحقیقات بیشتر در مورد برند پیدا کند.
اگر یک برند جغد دانا و ثابت است، پس بازاریابی روباه سریع و زیرک است. پیام های بازاریابی در پاسخ به روندهای فصلی و نیازهای مشتری به طور مداوم در حال تغییر است. و در حالی که برندها تمایل به تکامل با گذشت زمان دارند ، همچنان ریشه در همان رسالت و اخلاق دارند. به نوبه خود ، این به دنیای در حال تغییر و بازاریابی در حال تغییر ، پایه و اساس قابل اعتماد و به یاد ماندنی را می دهد که باید در آن بایستد.


کدام یک سرمایه گذاری بهتر است؟

بازاریابی و برندسازی هم سرمایه گذاری خوبی هستند و هم نوع بازده خاص خود را دارند. بازاریابی به راحتی می تواند اشتباه انجام شود و اگر چنین است، می تواند تبدیل به  جایی شود که  فقط موجب هدر رفتن  پول  شود در صورتی که بازده متوسط است. بازاریابی خوب  بازده خوبی را براورد می سازد اما موفقیت کمپین به میزان تلاش  و مقدار پول بستگی دارد. البته بازده ها در تبدیل و فروش مشاهده می شود. برندسازی به دلیل وضعیت خود به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت ، معمولاً با گذشت زمان ، تنظیم آن آسان تر است. شکست‌های فاجعه آمیز در برندسازی اتفاق می افتد ، اما معمولاً به دلیل برنامه ریزی بد در مقابل عدم بودجه است. بازده شما از مارک تجاری وفاداری مشتری است ، چیزی که می توان بارها و بارها از آن استفاده کرد.

حرف آخر؛ بازاریابی و برندسازی به صورت هماهنگ است

بازاریابی ابزاری اساسی برای ایجاد آگاهی از محصول، جذب مشتری جدید و تحقق اهداف مهم فروش است. اما برای ارسال پیام های مداوم و قابل اعتماد، بازاریابی نیاز به یک برند قدرتمند دارد که در آن بایستد. درک تفاوت بین برندسازی و بازاریابی کلید اصلی در شکل گیری استراتژی بازاریابی مبتنی بر برند است که محرک است.
 

منبع: بورس با ما

دیدگاه شما

|   مشاهده قوانین و مقررات

دیدگاه‌ها